وضیحات بازی:بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی خارق العاده و اچ دی در سبک بازی های دفاعی و استراتژیکی برای PC می باشد که شما را به یک سفر حماسی و دفاع از پادشاهی خود در برابر انبوهی از اورک ها، ترل و جادوگران شیطانی دعوت می کند! در ابتدای بازی مقدار محدودی از سکه های امپراطوری در اختیار شما قرار دارد که می بایستی به ساخت برج ها و ساختمان های مختلف پرداخته و زیر ساخت های آن را تقویت کنید.انواع ساختمان های مختلف در ابتدای بازی برای جلوگیری از ورود دشمنان به قلمروی شما وجود دارد که باید با ایجاد کماندارها و پیاده نظام به مبارزه ی با آن ها پرداخته و از ورود ان ها جلوگیری کنید. برای پیروزی در نبرد مقابل دشمنان باید از دقت و سرعت عمل خوبی بهره مند باشید تا با کم ترین خسارت و در کوتاه ترین زمان ممکن، دشمنان را از سرزمین خود بردارید و ان ها را سرنگون سازید.

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و ...] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

 

» نام فارسی: هجوم به قلمرو پادشایی
» نام انگلیسی: Kingdom Rush v2.1
» تاریخ انتشار: Sunday, July 20, 2014
» سبک بازی: تیراندازی- ماجرایی

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

 

» حجم تقریبی : ۳۱۰ MB
 

دانلود با لینک مستقیم